er det fredag så er det fredag

GOD FREDAG! Så herlig med helg etter denne helvettesuka, lengste uka på lenge. Ettersom det var fri på onsdag så føles det ut som dette blir den tredje helga i uka her. Er egentlig skikkelig forvirret haha. Etter skolen i dag dro jeg på butikken å kjøpte det som fristet meg aller mest når jeg satt i spansktimen, og det var fem ting. Selv om de fem tingene kanskje ikke er den vanligste kombinasjonen så bestemte jeg meg for å klæsje alt sammen og spise det. Altså det er ikke akkurat fredag hver dag, så man må jo vise sin kjærlighet når den er her :))


Slik ble resultatet. Haha noen synes kanskje det ser litt kvalmt ut, men det var helt sinnsyykt godt!! Rart at jeg ikke har hørt om kombinasjonen popcorn, sjokolade og is før. Jaja det er sikkert et eller annet geni der ute som allerede har laget det, men jeg liker å kalle meg grunnleggeren av sjokopopcornisen XD
♥♥søskenkjærleik♥♥

Haha noen som har hørt om dessérten min frafør av?

18 kommentarer

Siste innlegg