vårjakker

Hei dere! Nå er det endelig mai og tiden er inne for lettere klær. Selv om jeg alltid blir forkjølet på denne tiden av året fordi jeg undervurderer kulda, så kan jeg ikke unngå å gå i denim og skinnjakker. Jeg får sånn sommerfølelse av det! Jeg har funnet noen vårjakker som jeg tenkte å vise dere. De er fra litt forskjellige nettsider og til litt forskjellige priser, men jeg går ut i fra at mine lesere også er ganske forskjellig så det går vell bra. HERE YOU GO

Grå denim jacket fra Urban Outfitters, 600 kr. Grønn jakke fra Bubbleroom, 600 kr

Skinnjakke med nagler fra Nelly, 799 kr. Dongeri jakke fra Urban outfitters, 348 kr

Også fant jeg noen litt dyrere skinnjakker fra Nelly. Jeg liker den til venstre spesielt godt! Den til høyre finner du HER og den til venstre finner du HER.

Noen dere likte? Vet dere om noen nettsider med fine vårjakker?

8 kommentarer

Siste innlegg