gårsdagens gode gjerning

Hei! I går hadde vi trening, men jeg er forkjølet, noe jeg har vært i EN MÅNED (!!!) så jeg dro hjem. Når jeg kom hjem bestemte jeg meg for å bake muffins til min kjære Thea, som egentlig skulle operere i går natt, men så fikk hun farang så hun spydde hele natten og kunne ikke operere 🙁 Så jeg skyndte meg og bakte noen søte muffins som jeg pakket inn også syklet jeg (hahaha ja jeg syklet) bort til henne. På veien fant jeg ut at sykkelen manglet bremser da HEEH bra mat. Men det var hvertfall gårsdagens gode gjerning!


Senere på kvelden kom Martine og Anna og vi leide filmen ‘Historien om PI’ og kjøpte burgeren vi alltid kjøper fra Stjernegrillen. Haha jeg tror seriøst vi er de eneste som holder den burgersjappa fra å gå konkurs, er baare vi som er der. Skulle egentlig publisere dette innlegget i går, men hele gjengen sovnet under filmen.

Martine lå over i natt og nå sitter vi å spiser frokost før vi tar turen til byen med noen jenter. Blogges senere!♥

Hva er deres planer for dagen?

9 kommentarer
    1. Du har så fin humor. Jeg har aldri vært på stjernegrillen og har aldri kjøpt en burger der, men du får det til å høres ut som alle i norge vet hvor den er, eller burde vite det. Håper du aldri slutter å blogge 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg