Ukens Spørsmål

Hei dere! Jeg fikk litt dårligere tid enn planlagt, så jeg rakk ikke å lage noe video denne gangen. Men neste gang satser jeg på å få det til, så hvis noen har noe de lurer på til da så er det bare å legge igjen en kommentar i dette innlegget 🙂 Håper dere forstår.


Hei. Jeg lurte på om du egentlig har Cøliaki… Du har nevnt flere ganger mat som er glutenfritt… Å spise glutenfritt er ikke en “diett” hvis du tror det… Det er folk som har en funksjonshemning som må spise den!

Jeg går ikke på noe glutenfri diett nei haha. Hvis du ser på det som en funksjonshemming så er vell jeg funksjonshemmet for jeg har cøliaki 🙂

Va slags goteri kan du spise siden du är gluten ? 🙂

Det som er glutenfritt veell. Neida joda, jeg kan spise det meste, det er veldig lite godteri med hvetemel.

hvor skal du i sommer?

Nesten hver sommer drar vi på hytta og tenkter at det blir fint vær i Norge. Så tar vi oss i å sitte inne med ullklær og pøsende regn utenfor, så da tar vi ofte turen sørover likevell. Men uansett så skal jeg på håndballcup, sannsynlighvis syden og forhåpentlighvis masse koselige hytteturer og sene sommerkvelder med mine kjæreste venner.

Hvilken sjamo/balsam/hårkur bruker du for å få håret ditt så mykt?

Jeg bruker shampoo og balsam fra S Factor og en hårkur fra Maroccanoil en gang i blant.

Hvilket kamera og objekt har du?:-)

Canon Eos 600D med 50mm kameralinse.

Hvis du blir tatt ut i jr.landslaget i håndball takker du nei?

Hahah altså hvis jeg hadde blitt invitert på teselskap hjemme hos Channing Tatum ville jeg vell heller ikke takket nei, det er bare det at sannsynligheten for at det skjer er minimal.

Er det ikke sykt slitsomt at de nærmeste vennene dine heter Anna, Hanna og Johanna? Haha hadde klikka for meg serr

Neeh er jo veldig vant til det da, men det har vært noen episoder med det haha. Foreksempel når vi har vært på rideleirer, båtleir eller bestilt andre ting “Hei jeg skal reservere plass til Hanna, Johanna, Anna, Thea, Mathilde, Martine Katrine”.

Hvilken farge/hva heter fargen du har i bobbi brown fondationen din?

Den er i fargen Porcelain. Jeg kjøpte den i London så det er ikke sikkert de har akkurat den i Norge.


Kan du legge ut en video der du bare snakker engelsk, trenger ikke å være lang 🙂 du snakker så bra engelsk! utrolig misunnelig! 😀

Det hadde vært såå kleint, eller jeg snakker jo egentlig mye engelsk i videobloggene uansett da haha.. Jaja vi får se!

hvilken skole skal du gå på i videregående?

Jeg har søkt på Heimdal vgs og håper på å komme inn der.

blir du sur om noen spør om du kan lese bloggen dems??

Nei selvfølgelig ikke! det er mange som spør om jeg kan ta en titt på bloggen deres, og jeg har ikke tid til å dra innom hver eneste en, men jeg gjør det veldig ofte faktisk.

Kan du legge ut et bilde av deg i “fjortis perioden”

Åh jeg hadde såå mange bilder fra den tiden på en pc, men den er kastet eller noe så jeg har mistet alle :((( Så dere får nøye dere med en kollasj jeg hadde i et innlegg for en stund siden.


Kan du lage flere videoer fra dagene dine med venner og slikt?

Ja absolutt, jeg synes selv det er kjempemorsomt med sånne videoer, så hvis dere ønsker det såå.

Hvor høy er du? Er du den høyeste i klassen?

Jeg er ca 172-173 og nei jeg er ikke høyest i klassen. De fleste guttene er høyere og noen jenter, men jeg er langt i fra lavest.

 

Hvis dere lurer på noe til neste gang, legg igjen en kommentar 🙂 Den kommer på videoblogg!

59 kommentarer

Siste innlegg