VINNERE AV TILLERCUP 2013

Ææææh nå er jeg så sliten og FORNØYD! Vi vant heeele greia og har ikke tapt ÈN eneste kamp. Har spilt sju kamper tilsammen i helga, mot CSK, Stjørdal, Volda, Rollon og Skåla og jeg vil si vi gruste så godt som alle de lagene (haha ikke for å skryte ass). Men såå spilte vi Semifinale mot Byåsen 1 og det var helt sykt! Når kampen var ferdig sto det 10-10 på tavla, så det ble “sudden death” eller “første målet vinner”. Og da kom feilene, begge lagene stresset og mistet baller, bommet osv haha, det va så spennede dere aaner ikke! Tilslutt fikk vi straffe og dere kan jo se for dere hvor mye press det lå på Johanna, som tok den. Også BOMMER HUN, men scoret på retur!!!! Jeg skjelver enda etter kampen der, holdt seriøst på å kaste opp hahhaha. Så kom finalen der vi vant 14-8 over Byåsen 2. JEG ER SÅ FORNØYD og ikke minst stolt over laget mitt!! ♥♥HEIMDAL♥♥

Og hvis noen skulle lure så ja, jeg er hun taperen med lillla sko… hahah
Thea ble kåret til banens beste, etter en suuuper jobb som keeper!!
Og nå sitter jeg hjem med en glamorøs middag bestående av laksepatè og masse annet godt. Har ikke spist ordentlig mat siden klokka åtte i morrest! #eatclean #fit #healthy #SULTENFORFAEN

19 kommentarer

Siste innlegg