social life killer

heeei babes

Kom nettopp hjem fra en totimers treningssamling så nå er jeg jævlig klar for å sette meg ned med litt mat og prison break. Haha beklager at jeg sier prison break ca 123424 ganger per innlegg, men dette er jo i grunn en blogg om livet mitt og det har vell blitt en stor del av livet mitt haha. Trist, men sant…. Okei for at dere ikke skal bli lei av å høre om det så kan vi heller kalle det for SLK. Så Prison Break = Social Life Killer aka SLK, ookei? Good. Hele skoledagen har også gått ut på å sett SLK, (søker fred i et lite, rødt trehus, som dere ser på bildet under). Har sett hele sesong 1 og halve sesong 2 på ca en uke. Seriøst eeelsker prisoo… Obs jeg mener SLK ♥♥

Så daa skal jeg ta meg en varm dusj før jeg hopper i seng med Michael Scofield. Eller nei det kom litt feil, ja dere skjønner hva jeg mener haha…… Oi så ikke før nå at det er med en mac på alle bildene haha, nå får jeg sikkert haters pågrunn av det, jaja. Stay strong mat, don’t let them bring you down ;p VI BLOGGES I MORGEN♥ goodnight

Hvordan har deres dag vært?

21 kommentarer

Siste innlegg