nytt fra sheinside.com

Hei dere! Tenkte å vise dere litt klær jeg fikk i posten av sheinside.com her om dagen. Dere må bare ta turen innom nettsiden deres, de har såå masse fint! Spesielt genserne er så fine, bare trykk på ‘topper’ og så ‘sweatshirts’. Jeg må bare beklage, men både batman- og kenzo genseren er faktisk utsolgt nå, så det finnes ikke link til dem.

Digger denne batman-genseren, den har sånn kosestoff på innsiden, så det er nok en av de deiligste genserne jeg noen gang har hatt på meg, helt sant! Jeg hadde den på meg på tentamen i dag, og det sier litt, for da har jeg på meg det mest behagelige jeg kan finne i klesskapet. Det er liksom den ultimate kosegenseren, også er den jo dritkul i tilegg.
Kjempefin (og billig!) Kenzo-look-a-like. Veldig lett og behagelig å ha på seg.

Veldig fin, rosa kjole med gullpaljetter på skuldrene. Passer kjempefint til sommeren. Det eneste som er litt negativt er at underskjørtet er litt kort og ‘hoved’skjørtet er litt gjennomsiktig, men det går helt fint. LINK

Noe dere likte?♥

27 kommentarer

Siste innlegg