starten på en ny uke

Hei dere! I dag hadde vi mattetentamen, noe som gikk ganske dårlig… Følte ikke jeg fikk til nooe som helst, og håper jeg ikke får 2 liksom! Jeg har bare fått 4 og 5 på mattetentamen før, men denne gangen, hell no. Så det var dagens deprimerende del. Etter skolen satt jeg og Anna å deppa ute i gangen en liten stund før begge dro hver til sitt for å se Prison Break haha. Vi hadde trening klokka fire, så før det bestemte jeg meg for å prøve noe nytt, nemlig bananpannekaker! Har hørt litt om det og tenkte jeg bare måtte prøve det. Oppskriften ser dere nedenfor.

Det var helt greit, litt kvalmt haha, men det smakte litt som en banankake eller noe. Verdt å prøve da 🙂

Etterpå dro jeg som sagt på trening, haaaard trening på 3t åh jeg er sliten enda. Og når jeg kom hjem derfra dro jeg rett på butikken og kjøpte ukens dose av frukt. Har blitt som en rutine, hver mandag lager jeg fruktsalat som holder ut uka. Geeeniaaalt!


(måtte bare posere med en ananas for å vise at jeg ikke kødder liksom) Så nå er kjøleskapet fylt opp med masse sunne greier. Setter høye krav på meg selv ass. Jaja vii blogges♥♥♥ klemzz

12 kommentarer
    1. hei! jeg bruker å lage nesten de samme bananpannekakene bare at jeg tilsetter 10g mel (grovt for å gjøre det litt sunnere) og 1 ts bakepulver. jeg synes dem blir kjempegode da 😉

    2. Hei! Jeg pleier ofte å lage en type bananpannekaker, men jeg kaller de proteinpannekaker i stedet. Du gjør det samme, men ingrediensene er 1 egg, 1 banan, litt kanel, litt havregryn å røren blir tykkere og gjerne litt kokosmasse. Jeg syntes det er ekstremt godt! Som “pålegg” bruker jeg vaniljekesam og kanel. Du burde virkelig prøve det 🙂 Håper du har lyst til å prøve det, kanskje svarer på kommentaren eller kommenterer på min blogg. Elsker virkelig bloggen din. Du er min største innspirasjonskilde <3

    3. Bloggen din er utrolig inspirerende og motiverende! Spesielt når du blogger om trening og sunn mat. Du er jo bare herlig, fortsett sånn! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg