a.d.d.i.c.t.e.d

Wohoo da er det norsktentamen i morgen, mattetentamen på mandag og engelsktentamen neste torsdag, looking forward! Har sittet hjem til Johanna med Anna og Katrine nå for å prøve å få unnagjort litt matteøving, men det er så kjedelig at jeg døør. Det passer kanskje ikke helt supert at vi har håndballcup på Levanger i helga, ettersom det er mattetentamen på mandag heh. Det er derfor vi prøver å gjøre litt nå. En ting er at det er kjedelig og at jeg ikke skjønner noe av det, men en annen ting som jeg synes er ennå verre er tanken på Prison Break. Fyyflate for en serie!!!! Jeg er så hekta at jeg får ikke til å tenke på noe annet. Jeg sier til meg selv “nei Mathilde, du skal ikke gå i den fella igjen” men wops der satt jeg………………. ANBEFALER DEN TIL ALLE, eller ikke, kommer ann på om dere vil ødelegge alt som heter sosialt liv og skole 🙂



sånn by the way så er Johanna og Anna endelig forlovet!! Blir storbryllup i sommer da ;pppxD hahahah see så søte

Flere enn meg som har gått i ‘serie-fella’?

49 kommentarer

Siste innlegg