the bloggercrib/sykestua

Good morning sunshines! Våknet med den samme motorsagen i halsen i dag og dro på skolen først, meen etter noen timer klarte jeg ikke å få med meg noe som helst og jeg hostet som et heelvet. Så nå sitter jeg her i sofaen med Prison Break foran meg på skjermen og halstabletter og te ved min venstre side. Ja jeg har forresten begynt å se Prison Break, eller jeg begynte akkurat nå da, men det virker skikkelig spennende og det startet liksom rett på med en gang! Hater slike bøker og serier der det tar en eevighet før det skjer noe action, så god tålmodighet har jeg ikke.. Her er forresten the bloggercrib/sykestua.




Haha fikk forresten beskjed om at jeg var å se i adressavisa i dag. Var kanskje ikke en så veldig positiv artikkel, men jeg skjønner ikke hva denne personen mener med at vi ødelegger fremtiden vår? Jaja vi har vell forskjellige meninger om blogg, og det er jo lov det 🙂

Hva tenker dere om avisartikkelen, synes dere unge bloggere ødelegger fremtiden sin?

51 kommentarer
    1. Enkelte ødelegger kanskje for seg selv hvis de legger ut avslørende bilder eller skriver stygge ting osv. Men jeg tror ikke det gjelder deg 🙂

    2. Noen blogger kan gå litt over strenken..Der jeg tenker wooow. Men din blogg er ikke deet i det hele tatt. Men forskjellige meninger :)<3

    3. Det der skrev de nok bare får å fylle opp den plassen, det der kaller jeg for agurknyheter….!
      God bedring Mathilde!

    4. Haha unødvendig artikkel egentlig.. Bloggerne underholder – no more! Mennesker som blir sterk påvirket på en negativ måte av bloggene, kan jo slutte å lese dem. Du er rå, Mathilde!

    5. Jeg tenker at så lenge man tenker godt gjennom det man legger ut siden det kan jo aldri slettes igjen så er det jo greit, og jeg vil ikke si du kommer til å ødelegge fremtiden din på å legge ut bilder og skrive hva du gjør hver dag..

    6. Dummeste jeg har hørt, jeg blogger ikke selv men har gjort de. Og jeg synst ikke bloggere ødelegger fremtiden sin ved blogging…

    7. God bedring!!
      Den artikkelen var…. ja skjønte ikke helt poenget. Mange som utleverer seg veldig mye og snakker om alle de rare/ulovlige tingene de har gjort og lignende, men det er et fåtall, og du er hvertfall ikke en av dem!

    8. haha så dumm artikkel.men kan være litt sant at bloggere som foreksempel tcm kommer til å få det vasnkelig når hun skal søke jobb,fordi hun poster fyllbilder og andre sånne ting.men det at de har tatt bilder av dere i artikkelen,er jo helt på tryne

    9. saksøker henne for å ha brukt bildene våres uten tillatelse og så blir hennes fremtid ødelagt XD 😛 nei da heheh 🙂 er enig med deg, skjønner ikke helt hva hun mener?

    10. Haha, værste artikkelen jeg har lest. Kommer ikke med noen argumenter på hvorfor du ødelegger framtiden din, eneste hun nevner er at ingen arbeidsgivere vil ansette deg. Hvordan vet hun det som 14 åring? Nei, Lær deg heller å skrive artikler før du rakker ned på andre Hanne!

    11. Absolutt ikke, det kommer jo helt ann på hva bloggere deler av livet sitt med verden men tror ikke akkurat at de som ligger på topplisten(og andre bloggere selvfølgelig) ødelegger fremtiden sin ved å blogge. Det å blogge gir dem heller bedre muligheter i fremtiden syns jeg. Med tanke på alt de opplever å gjør igjennom bloggen. 🙂
      God bedring! <3

    12. har aldri sett noen ting som kan ødelegge livene til deg, erika, betina, aurora i så lenge jeg har lest bloggene dine. Det er litt rart at de ikke satte bare tcmn sin header der, det er hun som legger ut fyllebilder og nakenbilder på bloggen!

    13. Jeg tror ikke blogger ødelgger fremtiden sin (kommer litt an på hva man skriver om, men ikke normale bloggere). Jeg tror heler det åpner nye dører i fremtiden, for arbeidserfaring er noe de som søker ut stillinger er ute etter,og jeg synes blogging absolutt er en jobb. Så hvis man er seriøs og blogger jenvt tror jeg det bare er positivt! Stå på, elsker bloggen din!

    14. overhodet ikke, mener heller dere skaper gode muligheter for dere selv 🙂 så lenge dere ikke skriver noe helt på jordet og legger ut nakenbilder osv

    15. ehm, men får jo bare en bedre fremtid..? haha loooooooooooool! får jo lettere for fremtiden nesten..?

    16. ÅÅ Kjære deg! Jeg kan LOVE deg at du kommer til å elske Prison Break!!!! Det er helt fantastisk bra og avhenighetsskapende… SAY GOODBYE TO SOCIALLIFEE…visste ikke hva jeg skulle gjøre da jeg ble ferdig med alle 4 sesongene.:(

    17. Hadde ikke bekymret meg noe særlig for den artikkelen. Personen som skrev var jo helt tydelig helt amatør. Skrivefeil her og der, for ikke å snakke om “måten” artikkelen er skrevet. Lillebroren min på 10 år kunne gjort bedre

    18. uuuuh, Prison Break er superbra gled deg! T-bag er sånn dødscreepy da og han blir bare værre og værre haha.

    19. noen av de toppbloggerne gjør det. Ikke fremtiden, men jobbfremtiden. Men alle de bloggene som avisa har bilde av der, INGEN av de gjør det? what the…

    20. det spørs jo, du kan jo se mange av 10åringene som blogger – haha mange av de bloggene tror jeg kan ødelegge en framtid ja. eller ikke ødelegge en framtid, alle er jo litt rare når de er små hehe! men folk på din alder som blogger som deg trenger vel ikke å bekymre seg som oftest tror jeg 🙂

    21. Du ødelegger fremtiden din med bloggen fordi du tjener ganske mye penger på den i veldig ung alder, og føler man får alt så lett i livet. Har du flinke foreldre som passer på deg går det nok bra. Det fins da utrolig mange topp bloggere som er knapt 13 år……..
      Viktig å spare pengene og tenke med hodet, ikke kjøpe vesker til mange tusen, flytte ut for deg selv med engang du blir 16. Bruk de pengene godt. Med litt sparing klarer du helt sikkert kjøpe din egen leilighet når du er 18-20 år.

    22. Hva syns du om prison break? Er det ikke bare den beste serien? Jeg elsker det bare.. Avhengighet assa. Haha du er den beste!!

    23. Ødelegger ikke akkurat fremtiden sin da, men man burde jo tenke over hva man legger ut på nettet osv.

    24. ironisk at denne jenta, Hanne (14), som er opptatt av akkurat samme ting som dere skriver et sånt leserinnlegg/artikkel. det er jo ingen av dere bloggerne som ødelegger fremtiden deres! hun som skrev det der må bare være sjalu, jeg kan ikke skjønne noe annet.

    25. Hvis jeg hadde syntes du ødela fremtiden din hadde jeg jo ikke lest noen blogger! Det er helt absurd spør du meg!

    26. Mange unge kan ødlegge fremtiden sin, men langt fra alle. Så det er litt dumt kanskje å vinkle en artikel så det virker som om alle gjør det. Mange tenker seg ikke om, er for åpne om hva de poster, setter seg selv i et dårlig lys i forhold til hva en arbeidsgiver ønsker av en ansatt, legger ut lettkledde bilder osv. Men sliktgjelder blogging, facebook, twitter og alle lignende sosiale nettsider. Men det er kun de som legger ut litt for mye og ønsker superflottejobber som sliter. Skal du jobbe i media så trenger du et plettfritt rykte, eller være forberedt på at alt du gjorde som yngre blir vridd og vrengt og dratt frem forran alle. Og topp jobber i advokat og rettsystemet må også være plettfrie. Og generelt alle som skal være et form for forbilde. Men igjen, langt fra alle risikerer å ødlegge for seg. Og de fleste sjefer går ikke over facebookprofiler og blogger.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg