fruktsalat ála matholck

Hei fine dere!

Våknet i morrest med reine motorsagen i halsen.. Med andre ord helt jævlig hoste, jepp looks like I’m forkjøla. Men som den superhelten jeg er så dro jeg på skolen likevell. Hadde en kjempeherlig 2 timers mattetime først på dagen, det gjorde dagen min enda mer kjempherlig :)))) haha fine smilefjes mathilde, calm down..

Jaja når jeg kom hjem lagde jeg meg fruktsalat noe som har blitt en vane, i starten av hver uke så lager jeg det og det holder ut hele uka. Fikk også en forsinket bursdagsgave av onklene mine fra Oslo, en superfin treningsgenser fra Nike. Er den ikke fiin?




Fra venstre er det ananas, cantaloupe melon, honningmelon og fersken. Haha jeg høres så proff ut når jeg sier cantaloupemelon, men sannheten er at jeg begynte å søke opp oransje melon osv på google nettopp for å finne det ut. Ikke hadde jeg aanelse om at det var det den het.

Håper dere får en fin mandag videre! Vi blogges♥

19 kommentarer

Siste innlegg