herlig fredagskveld

Good kveld! I nuet sitter jeg hjemme hos Johanna med mine fiine jenter. Haha hvorfor sier jeg at de er fine, vi er ikke fine nå. Kom nettopp hjem fra trening, har dusjet og vært på butikken såå nå sitter vi her og koser oss. Jeg tok faktisk noen bilder i lunsjen i dag. Hver fredag så drar vi jo hjem til meg i friminuttet og spiser sjokolade og osteloff med skinkeost. Okei vi gjør egentlig det hver dag, bare at vi ikke er så usunne da.

Forresten så skal jeg på håndballtrening fra 12-16 i morgen så det blir jo superDIGG. nei……… Jaja vi snakkes vell etter det vi da. I mellomtiden får dere kose dere med bilder fra dagen min.
fineste martine♥

Og her er gjengen nå. Fra venstre: Johanna, Thea, Anna, Katrine, Martine og Ida.

Koos dere masse i kveld mine kjæreste lesere. Kanskje dere ikke vet det, men jeg setter faktisk sånn pris på dere! Tusentakk for at dere i det hele tatt leser bloggen min♥♥ looveyou guys

18 kommentarer

Siste innlegg