gladfredag

Ååh så deilig med fredag igjen! Er av en eller annen grunn veldig glad i dag, ikke at jeg ikke er det hver dag, men spesielt glad i dag. Så jeg prøver å tenke på hva som kan forårsake slik en gledeseksplosjon. Joda i går fikk jeg en stor pakke fra Choies.com med maaasse fine klær som jeg skal vise dere senere. I dag hadde jeg musikkprøve som gikk helt greit og engelskframføring som jeg fikk 6 på, haha yeey me. Også er det jo tross alt fredag og helg da, så jeg har ganske mange gode grunner til å være glad egentlig.

Når jeg kom hjem fra skolen tenkte jeg å ta bilder av klærne jeg fikk, og jeg synes det er så morsomt å ta bilder (av meg selv) hahahaha neida 😛 Men derfor ble det noen ekstra bilder som jeg slenger med nå. Jeg drar på trening om ti min ÅÅHERRE nå gjorde jeg det igjen, glemmer helt klokka HADE jeg må skifte. Vi blogges!♥


“det er så stygt det du gjør med leppene dine” OKEI :)))

Flere som er superhappy i dag eller?

43 kommentarer

Siste innlegg