tar en joggetur bare

Hei! Sluttet halv tolv i dag fordi vi avspaserte i gym, ååå så herlig. Dro hjem til Johanna med Hanna og bare slappet av og pratet. I to tiden dro jeg hjem og tok meg en joggetur på min kjære tredemølle. Haha har lagt merke til at noen sier 3D-mølle, men jeg tror det er feil..? Nå skal ikke jeg si det for sikkert, typisk meg å drite meg fullstendig ut når det gjelder slike ting. Men jeg tror det heter ‘trede’ da.

For dere som lurer så løper jeg ca 20-40 min på tredemølla og hvis jeg bare løper i tjue min så er det ofte intervall med veldig høy hastighet, etterfulgt av styrke (vekter, situps, armhevinger, planke osv) etter det. Jeg holder ikke på med noe prosjekt om å få bra kropp eller spise sunt, men jeg trener bare for å holde meg i form og for min egen del, ikke for noen andre. Nå har jeg verken trent eller spist sunt på over en uke, så derfor er det godt å komme litt tilbake på bane. Og jeg vet mange lurer på hvilke mageøvelser jeg gjør, men jeg er så kjedelig at jeg gjør bare det vanlige, som de jeg nevnte over her. Også har jeg veldig høy forbrenning, noe som gjør at jeg ikke legger på meg noe særlig rundt magen 🙂 Og bare så dere vet det, så skriver jeg ikke slike innlegg eller legger ut slike bilder for å presse noen til noe, men bare som en motivasjon på en måte. Og ja gjerne kall meg tjukk, sikkert noen som føler at det er nødvendig å kalle meg det, men som sagt så trener jeg ikke for noen andre enn meg selv.                                                           
treningskjorte fra Nike, kjøpt på xxl. Tights fra 2XU

60 kommentarer

Siste innlegg