tilbake til hverdagsrutiner

Hei! Kjenner nesten det var litt godt å komme tilbake til hverdagsrutiner igjen, se kjentfolk på skolen og ikke minst møte mine tre elskede bestevenninner (Hanna, Johanna og Anna) som har vært i syden! Kjenner jeg har savnet dem såånn. Kan bli vanskelig å venne av seg all godterispisingen da haha, har jo ikke gjort annet i påska enn å spise drittmat! Okei herregud, jeg må på butikken å kjøpe meg en melon eller noe. Jaja nå sitter jeg å ser på videoer fra Afrika, skal jo prøve å skrape sammen en videoblogg av disse greiene, men det er så mange! Kommer til å ta en evighet.

Lagde meg havregrøt i sta og det er jo ganske godt, og også sunt! Tenkte bare å anbefale det med det samme. Ta ca 1 dl havregryn og bland med 1,5 dl vann eller melk og ta på fullt i mikroen i 1-2 minutter. Men pass på mens den holder på, for det koker over! Snakker av egen erfaring heh…



For å være heeeeelt ærlig med dere, som den ærlige personen jeg er, så kan jeg meddele at jeg tok av bærene :/;pPpXD hahaha tipper de nærmeste vennene mine tenker dette når de ser slike bilder “Haha lol hu spist IKKE det der, hu kasta det og bestilt en burger eller nå” The ugly truth……… Haha neida jeg spiste jo faktisk havregrøten da.

Hvordan var det for dere å komme tilbake på skolen? (hvis dere ikke fortsatt har fri da)

14 kommentarer
    1. Åh! Jeg elsker bloggingen din og deg!
      Du inspirerere til å være seg selv! Og det er så deilig at du er sunn, men liksom ikke “oversunn”, eller slitsomt opptatt av slanking og sunnhet( slik jeg opplever det da)
      Digget det du sa om viruset “sommerkroppen 2013”
      Jaja, ville bare si takk for det !

    2. Haha! Har spist godterier i heele påsken, og skal prøve så godt jeg kan å komme meg inn i det sunnere hverdagslivet… Selv om det er rart at JEG sier dette så må jeg faktisk innrømme at det var litt godt og begynne på skolen og vite at det er bare to og én halv måned igjen av tiendeklasse før jeg begynner på videregående etter én herlig sommerferie! Håper du har det fint! Du er et av mine forbilder i én del ting! Fortsett og vær den du er!:)

    3. Hei! Dette blir kanskje litt teit, men jeg bare lurte på noe; når du spiser havregryn, bruker du den vanlige posen (altså den med vanlig havre) eller bruker du den som det står glutenfritt på? Siden jeg har selv cøliaki, og etter å ha lest bloggen din i en stund så har jeg forstått det slik at du og har det, så jeg bare lurte litt på om du gjorde det 😀 Har hørt noe om at den vanlige ikke er glutenfri, siden det blir dyrket der det også blir dyrket hvetemel? Ja, veldig innviklet men håper du kan svare på det! Ellers så digger jeg bloggen din, stå på!!

    4. Vi skal begynne i morgen. Og jeg merker at jeg faktisk gleder meg jeg også. Men det blir stress og rett på med masse prøver og dritt allerede første uka.

    5. du har en kjempebra blogg! Jeg bare lurer på en ting. Når du ser på serier på nettet, er det stor sjangse for å få virus på macbooken ? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg