slutten av påskeferien

 heeeia

Da er det siste dagen i påskeferien, oog det er første april. Jeg hadde egentlig tenkt å sla til med en drit awesome aprilsnarr, meen jeg giddet ikke. Så derfor tenkte jeg å si litt om helga mi istede. Jeg dro hjem fra Åre på lørdagsmorgenen og kom fram klokka tolv. Fra tolv til seks satt jeg i den samme stolen og hørte på musikk, lakkerte neglene og spiste. Senere på kvelden kom min elskede rora, som skulle natteover. Vi bestilte pizza og det ble en herlig kveld med masse latter haha. Vi tok utrolig nok bare ET bilde, hvaa faen er ikke vi bloggers liksom?? Jaja på søndag kom Thea og Martine og vi gjorde ikke en dritt. Så kom Katrine og vi så Spider Man haha. Syk helg.

Nå sitter jeg hjem til Nora med Elise og vi spiser potetgull og sjokolade. Vil konkludere med at dette har vært en helg fylt med latter mat og .. mat. 

Har noen av dere slått til med en spøk? Forteell om den

28 kommentarer

Siste innlegg