The Oyster Box

Haaloo! Kom på at jeg ikke har skrevet om det siste hotellet vi var på i Afrika. Det var litt utenfor Durban og het The Oyster Box. Grunnen til at jeg ikke har skrevet om det er egentlig fordi det ikke var så spennende og jeg har nesten ingen bilder derfra. Uansett så var det var et fantastisk fint hotell, må være det fineste hotellet jeg noen gang har vært på. Alt var så stort og av gull og glass. Her solet vi oss og var på shopping. Det var et giiigastort kjøpesenter der, dere aner ikke hvor stort det var og med aalle verdens butikker.

En morsom fact om Durban da. Haha vi bodde jo som sagt litt utenfor byen, og derfor hadde vi egentlig tenkt oss en tur til sentrum i Durban. Vi spurte en taxisjåfør om han anbefalte noen restauranter og områder vi burde gå til. Da svarte han at om vi dro til byen etter klokka fem på ettermiddagen var det 100% sjans for å bli knivstukket. Altså dro man til Durban sentrum etter klokka fem så ble man garantert knivstukket. Hahaha sykt. Så deen turen droppa jeg ass.






See så fint da! Take me bacccck

Så det ikke fiint ut?

17 kommentarer

Siste innlegg