my wishlist ATM

Hei og god kveld! Kommer et litt sent innlegg her nå, fordi det tok såå mye lenger tid enn jeg hadde planlagt. Jeg fant nemlig ut at jeg har mye på ønskelisten min for tiden, så da tenkte jeg å like gjerne dele den med dere! Så blir det jo sånn at jeg søker opp de tingene jeg ønsker meg, ser litt på bilder av de tingene på weheartit foreksempel, og dæær bli æ settan. Så tiden gikk helt fra meg mens jeg lekte meg gjennom wehartit. Jaja sånt skjer. Og når jeg endelig hadde funnet alt så tenkte jeg å være så grei å linke alle tingene, så daaa måtte jeg søke opp alt på nytt! jeeess sykt effektivt av meg ass. Og samtidig som alt dette pågikk, så dukket Never Say Never opp på skjermen, ååhh hvorfor gjorde jeg det mot meg selv?? Jeg skulle skrudd av når jeg hadde sjansen………. 

1 HER, 2 HER, 3 HER, 4 HER, 5 HER, 6 HER, 7 HER, 8 HER, 9 HER, 10 HER, 11 HER

Noe av dere som ønsker seg det samme?

16 kommentarer

Siste innlegg