nyter det gode liv in sweden

heiii

Elsker slike dager som denne, der jeg ikke gjør en dritt og bare slapper av og spiser masse mat haha. Jeg, Pernille og Katrine tok faktisk turen til sentrum før i dag for å kjøpe mat (godteri) og tok en drikke (milkshake) på Max. Etter det dro vi til hytta, lagde små fruktskåler med jordbær, eple og druer og smeltet hvit og mørk sjokolade for å dyppe det i. Naaaam. Vi så forresten Taken i dag, en av de filmene jeg anbefalte til dere. Den er faktisk såå bra, og de som follower meg på twitter har sikkert merket at jeg ble litt paranoid etter å se den hahah… Jeg heter forresten mathildeholck på twitter if you wondered. Her er noen bilder fra dagen.

Vinneren av choies giveaway ble Maiken, som vil bli kontaktet på mail! Gratulerer!!





Håper dere har en fiin ferie videre ♥♥

17 kommentarer

Siste innlegg