steffen-dagen

Heia bloggen♥ Haha føler meg så sykt typisk rosablogger når jeg skriver det. I dag har vi ikke gjort en dritt egentlig, bare slappet av på hytta, spist godteri og sett film. Er så herlig å ikke stresse og bare ta det helt med ro! Snart skal vi ut å møte en kompis, så vi snakkes vell senere.

Hahaha jeg må fortelle dere noe! Jeg aaner ikke hvordan vi begynte å prate om det, men vi gjorde det, rundt middagsbordet i går. Pernille, lillesøsteren min begynte å snakke om at på skolen så hadde de feiret Steffen-dagen og det gjorde de hvert år den 24.oktober. Og vi begynte jo å le og bare ‘haha what tha fucc is Steffen-dagen’ ikkesant. Og nei hun visste ikke hvem det var eller hvorfor de feiret han, men denne Steffen hadde tydelighvis en logo med bilde av en jordklode med korn rundt. Og det er jo logoen til FN, så det viste seg at hvert år når klassen hennes har feiret FN-Dagen så har hun trodd at de feiret Steffen-dagen HAHAHA hvordan er det muuuulig.


Kjøpte en genser fra Carlings på lørdagen, 200 kr

♥♥♥

Noen av dere som feirer Steffen-dagen? hahahaha

33 kommentarer

Siste innlegg