dagens antrekk

Sto opp klokka ni i morrest for å rekke å dusje, sminke meg, ta bilder og komme meg avsted til byen før klokka tolv. Det var en koselig bytur med mine kjære Hanna, Johanna og Katrine. Vi spiste herlig mat på Graffi. Jeg seriøst eeelsker graffi, alt er så bra med det. Anbefaler dere kylling grillspyd og kyllingfilet og selvfølgelig den spektakulære sjokolademilkshaken! I dag var det også rimelig billig haha, skjedde noe veldig feil med betalingen skjønner dere. Johanna og Hanna skulle betale 85 kr, Johanna betalte med en 200-lapp og fikk tilbake 185 kr, Hanna betalte med en 100-lapp og fikk tilbake 85 kr. Så de betalte ca 20 kr da hahaha, jaja.

Oi jeg har forresten glemt å si at nå sitter familien min i bilen klare for å kjøre til Åre, mens jeg selvfølgelig sitter her og blogger NICE JOB. Så nå må jeg løpe!!!! Jeg skal være i Sverige i omtrent hele påskeferien, så vi blogges derfra! Her er dagens antrekk:



Så kommer pappa og vil være med på photoshoot


jakke fra Levis, genser fra Choies, halsen fra (???) veske fra Michael Kors, klokke fra Guess, solbriller fra Mokki.

Hva synes dere om antrekket?

36 kommentarer

Siste innlegg