nå skal jeg bli sjollete jess

Hei og god kveld! Ble litt sent det her, men jeg kom hjem fra trening klokken ni og så dro jeg på spontantur til nærmeste shoppingsenter for å kjøpe diverse selvbruningsmidler haha. Svett og god i slipperser og heimdaldrakt trasket en nok så sliten ginger rundt på city syd :)) var sikkert kjempe pen. Jaja jeg fikk kjøpt det jeg skulle da. Kjøpte to forskjellige selvbruninger ettersom jeg er verdens mest ubesluttsomme og et par slipperser. Haha ikke blir overasket om dere ser snurten av en stykk ekstremt sjollete matholck i løpet av uka.

Var 30% salg på selbruningene på Vita så der gjorde jeg jo et kupp, husker desverre ikke hva de kostet. Og slippersene kjøpte jeg på InterSport.

Kom forresten over noen superfine videoer som noen blogglesere har laget av meg og til meg, ååh jeg blir så glad når jeg ser sånt. Kan ikke tro at dere faktisk setter dere ned å bruker tid på å lage noe så fint til meg. Jeg blir helt rørt egentlig når jeg ser sånt! Jeg fant ikke noe blogglink til den øverste videoen. Men hvis noen lager slike videoer til meg, så må dere si ifra for jeg vil jo gjerne se dem! 🙂

7 kommentarer
    1. Den st.tropez er utrolig bra, men anbefaler sånn selvbruningsvått, for da blir det mye lettere å smøre det jevnt ut også slipper du masse sjoller både på hendene og på resten av kroppen 🙂

    2. Du er så utrolig pen!
      Tenkte bare jeg skulle tipse deg om en nettside som selger masse lekkert innenfor vesker/skjerf/solbriller og slikt og som i tilegg er ganske billig! wenus.no. Det er en trygg og bra nettside, har selv bestilt i fra der flere ganger 🙂

    3. Hvordan kan du få 6 i norsk når du har så mange bevisste måter å skrive et ord feil på? Eks. “Sjollete” er sikkert skjoldete i dine øyne

    4. Jeg har også laget en fanvideo, men jeg lurer på hvordan jeg skal sende den til deg! Jeg har ingen blogg eller noe! Jeg heter wsalvilde på instagram<33

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg