rated R liksom

hei alle superkule kids. I øyeblikket ligger jeg på sofaen og slapper av med musikk, mat og bloggæn. Prøver å fokusere på noe annet enn lekser og prøver, aah nei jeg gidder bare ikke tanken på det akkurat nå. Jeg hadde kontaktsamtale eller foreldresamtale eller hva det kalles i dag og det gikk egentlig så bra som det kunne gått haha. Baaaare skryt å få :-))) Wow klokka er snart halv seks og det er fortsatt blå himmel ute! Det går mot sommer folkens!! Oii er det ikke 20 mars i dag? Jo haha når jeg tenker meg om så er det faktisk vårjevndøgn i dag hahaha alt jeg vet altså. Det vil si at dag og natt er like lang over hele verden. Jeg har alltid trodd at natt og dag er like lang uansett jeg da, men ooookei..

Her er superkule meg i dag, med rated R genser xD kult haha. Den er fra bikbok forresten.






Har ligget her siden skolen sluttet og tatt bilder og sett gjennom hele coverbrands. Er så mye jeg har lyst på der, tenker å bestille litt etterpå. Også skal maten ta bilde av seg selv in action, mens hun ser på coverbrands, noe som resulterer i et kjempe fint modellbilde.

Haha visste dere at det var vårjevndøgn i dag?

16 kommentarer

Siste innlegg