helgatur til sverige

Heeei og god fredag! Startet dagen med testløp i gymmen, vi skulle springe frem og tilbake i gymsalen i seks minutter, var helt død etterpå. Men likevell har det vært en fin dag hittil, elsker fredager over alt på jord. I matfriminuttet på fredager drar vi jentene ned på heimdal (rett nedenfor skolen) og kjøper kosemat og drar hjem til meg og koser oss. Vi kjøper som oftest osteloff og skinkeost (haha) og krembolle, men det tåler jo ikke jeg da. Forresten så kjøper jeg heller ikke osteloff men jeg har hjemmefra som er kjøpt på helsekost, haha fml ass xD Men det er hvertfall koselig daa, og motivasjonen for å komme oss gjennom uka.

Nå drar jeg straaks til Sverige med mine beste twiins, Thea og Martine. Vi skal på hytta med familiene våre og familien til Martin, en i klassen 🙂 Ser fram til en avslappende helg Åre med slalom, godteri og monopol. Hahaha jeg må si dere noe. Nå sitter jeg i stua og blogger med musikken på fuullt. Og plutselig kom jeg på at jeg ikke fant telefonen min så jeg begynte å løpe som en gal rundt i huset for å finne den. Tjue minutter etter finner jeg ut at det er mobilen min som spiller musikken…………. Er såå typisk meg! Jaja vi blogges fra Sverige!




haha kul med solbriller og svenske penger ;PpPPpPp

Hva er deres planer for helgen?

24 kommentarer

Siste innlegg