hårdilemma

tjooheei

Ja da er det torsdag igjen! Herlighet som tiden flyr, jeg rekker såvidt å puste før uka er ferdig. Men det er jo egentlig kjempe bra for da er det jo helg igjen også! I helga skal jeg spille to håndballkamper og på lørdagen skal jeg og Nora liggeover til Aurora, noe som sikkert blir kjempekoos. Men mer om deet siden.

Torsdag er helt klart den værste dagen i uka, jeg starter kvart over åtte og slutter halv fire, det tror jeg jeg sier ca hver torsdag. Men eneste forskjellen var at i dag var jeg på skolen til klokka fem!!!!!!!! Har et K&H-prosjekt som skulle leveres i dag, og jeg var ikke helt ferdig akkurat, ehe. Kom hjem til burger da, så det fikk humøret på plass igjen. I morgen har vi sam.fag prøve så jeg har tenkt meg til Johanna for å øve litt nåå. Men først må jeg spise opp mine saftige jordbær tihiii.


Og forresten!! Dere vet jo at jeg har naturlig oransje hår, eller ‘light ginger’ som Nora ville kalt det, og jeg er egentlig jævlig lei av fargen min. Jeg har lenge tenkt på å farge eller stripe det enten blondere eller mørkere, men jeg har aldri klart å bestemme meg. Men nå har jeg endret mening, og jeg vil faktisk ha rødere hår. Jeg tok et bilde i stua der jeg fikk skikkelig rødlig hår, så redigerte jeg det litt slik at fargen kom ekstra godt frem og tadaa jeg fikk nesten rødt hår og jeg synes det ble dritfint! Så da tenkte jeg å spørre hva dere synes om det å farge det litt mer rødlig, sånn som bildet til venstre.

Hva synes dere, burde jeg farge håret rødere?

130 kommentarer

Siste innlegg