en dag utenom det vanlige

heei og hopp alle sammen

Dette har egentlig vært en ganske rar dag, haha. Vi har fått ny timeplan på skolen, så vi slutter klokka ett på tirsdager og starter ni på onsdager og det er jo bare helt heerlig. Så vi sluttet jo tidlig i dag og jeg ble med Johanna hjem. Vi hadde liksom så god tid at vi ikke visste hva vi skulle gjøre haha. Så vi gjorde faktisk litt lekser og bakte en ‘sunn’ brownies, som smakte mer som murstein enn kake. Etter det dro jeg hjem og sovnet. Når jeg våknet var alt helt forferdelig, jeg var frossen og mindfucked til tuuusen, skjønte ikke hvor jeg var eller hva jeg gjorde. Klokka var da halv åtte, jeg ringte Johanna og vi bestemte oss for å ta en treningsøkt i kjelleren min. Så vi løp på tredemølle og hadde styrketrening til vi var helt utslitt. Så lagde vi oss fruktsalat.

Så dagens oppsummering: vi har gjort lekser, sovet, trent og spist sunt! joheei life is great.





Godnatt dere! Blogges i morgen♥

13 kommentarer

Siste innlegg