flere bilder

Her kommer en hel del flere bilder fra den første plassen vi var på, altså Krygerparken. Jeg må jo vise dere de andre stedene også så da må jeg få ræva i gir hvis jeg skal få blogget om alt. Så enjooy!!


Åh helt utrolig de soloppgangene vi fikk se hver morgen. Solnedgangene var jo forsåvidt også helt nydelige, med helt rød himmel.





Her er også en av de mange stoppene vi hadde i jungelen, der Darren og Eric (guidene våre) hoppet ut av bilen i ingenmannsland og begynte å rigge opp bord og lunsj til oss. Bildene under, med den søte elefanten, ble tatt mens vi satt og spiste lunsj i restauranten. De som jobbet der fortalte at det ofte kom elefanter bort til dit, så derfor er det gjerde rundt og restauranten er også bygd opp ganske høyt sånn at det blir vanskelig for elefanten og rassere hele greia haha. Frode og Kjartan.
Pappa, mamma og Pernille.
Elefanten ;pppXd

Og som jeg har fortalt tidligere, så var vi i Afrika for å feire 70års dagen til mimmi og ja hun spanderte hele turen. Hun hadde ikke bursdag mens vi var på Tintswalo, men likevell fikk vi kake den siste dagen vi var der. De var så greie de som jobbet der at det var helt sykt! Ogsåå over til den skumleste safarituren haha, herregud jeg blir helt rar i magen bare av tanken på den. Sent på kvelden når vi var ute på safari møtte vi på to hanløver og det var så skummelt dere aaaner ikke! Jeg har filmet en del så jeg håper jeg får laget en video snart. Men ja på det bildet under så står det en løve rett ved ‘hotell-skiltet’ så dere kan jo tenke dere til hvor nærme de var. Det var forresten også den natten da mamma og pappa våknet av løvebrølet utenfor på verandaen.

Hva synes dere?

34 kommentarer

Siste innlegg