ny genser fra choies.com

Fikk tilsendt en pakke fra Choies for en liten stund siden. Sannheten er at jeg fikk en telefon av noen gutter som sa jeg skulle møte dem fordi de hadde en pakke til meg fra Hong Kong, og jeg bare lo og tenke haha hvem er det som prøver å lure meg nå. Det er jo så standar ikkesant, pakke fra Hong Kong haha. Ja uansett, jeg møtte ikke guttene, men noen dager etter fikk jeg en pakke på døra fra Hong Kong så det var faktisk ikke tull. Jeg fikk denne suuperfine genseren fra Choies.com og jeg absolutt elsker den! Den har så fine detaljer på armene.




Dere bør virkelig ta turen innom nettsiden deres, jeg linket til den ovenfor her. De har maaasse fine klær til rimelig pris. Og noe som også er veldig bra med nettsiden er at det er ekstremt kort leveringstid, jeg fikk den bare etter et par dager. Og jaa jeg fikk den sponset.

Hva synes dere om genseren?

17 kommentarer

Siste innlegg