my weekend

Good kveld folkens! Eller god natt, kommer ann på hvor gamle dere er, heehe. Uansett, ja det er lørdag eller søndag kommer ann på hvordan man ser det haha, okei sykt morsomt. Men jaa jeg tenkte å oppdatere dere litt om hvordan livet mitt er akkurat nå og ikke bare om hvordan det var når jeg var i Afrika. Så i helga har jeg ikke gjort mye, men på fredagen var jeg på bursdag til Natalie og Caroline♥ I morrest våknet jeg i tolv tiden, spiste frokost og fikk besøk av Johanna. Vi bare slappet av helt til vi skulle spille kamp mot Byåsen, soom vi forresten vant med ti mål jippii! 

Etter kampen dro jeg, Thea, Martine, Johanna og Ida på stjernegrillen(♥♥♥) og kjøpte burger, godteri og leide film. Kooselig kveld med jentene. Her er noen bilder fra bursdagen, og det siste er fra nuet.



yoou jelly??

God naaaatt

15 kommentarer

Siste innlegg