bare noen timer igjen

Heihei folkens! I dag etter skolen har jeg bare pakket og gått litt rundt om kring. Jeg har spilt inn videoblogg som kommer i kveld og bildet over er bare et bilde av den herlige skolelunsjen min, jeg følte jeg måtte dele den med dere. Jeg får jo selvføgelig litt sommerfeeling av å pakke solbriller og bikinier og jeg kjenner at jeg virkelig savner sol og sommer! Et litt tips hvis dere vil mimre litt og få litt flashbacks fra sommeren, smør solkrem på armene! Det lukter seriøst vidunderlig og er definisjonen på sommerlukt!

Jeg og Pernille dro på butikken i stad og kjøpte Grey’s Anatomy sesong åtte, som vi kan se på flyet, er det forresten noen av dere som har tips til en annen serie det er verdt å ta med? Ååh kan ikke tro at det er bare noen timer igjen til jeg sitter på et fly på vei til Sør-Afrika! That’s just crazy. Vi drar i femtiden i natt/morgen tidlig.



43 kommentarer

Siste innlegg