kveldsblogging



Holder på med lekser og rydding av rom på samme tid her nå. Har to framføringer i morgen og jeg må pakke til Afrika, drar jo tross alt på fredagen. Og dere må bare høre det her!! Jeg hadde jo familiebursdag i går, noe som vil si ♥KAKE♥ ikke sant, og i dag var det jo igjen masse. Men istede for å spise kake til kveldsmat så spiste jeg melon, appelsin og youghurt! Sååå (hvis man ser bort i fra de fire kakestykkene jeg spiste til lunsj) så har jeg vært veldig sunn i dag! Trente på 3t etter skolen, spiser sunn kveldsmat og gjør lekser! DETTE ER STARTEN PÅ ET NYTT LIV :-))):-):-PP Og ikke nok med det folkens, men jeg har mer oppskjært melon i en boks i kjøleskapet som jeg har tenkt å spise til frokost. Andbefaler dere det, å skjære opp frukt kvelden før og spise til frokost eller ta med på skolen eller jobb eller barnehagen for den del hehe.

Ha en fin kveld videre, god natt!♥

21 kommentarer

Siste innlegg