lever spontant

God onsdag kjæære lesere! Skoledagen var egentlig helt grei. Hadde vondt i hodet når jeg våknet, men jeg gidder ikke å utsette spanskprøven så jeg dro for å ta den. Resten av dagen satt vi bare og snakket, spilte mobilspill eller sjakk i klasserommet uten lærer. Folk gikk bare frem og tilbake og årdnet ting til nyttårsballet som er i kveeeld! Jeg har verken kjole eller sko, men jajaa lever spontant jeg. Må vell kanskje vurdere en tur til city syd eller noe haha.

Det var noen som fant et sykt teit spill på appstore, som handler om å trykke på ett egg 1 million ganger for at det skal knuses. Så hele gjengen satt å trykket på det jævla egget i hele dag haha.


Lagde meg nettopp en herlig smoothie av bringebær, rips, isbiter, biola og appelsinjuice. Og nå holder jeg på å årdne meg til i kveld. Forresten så har jeg og jentene guttenes tale haha. Høres kanskje litt rart ut at så mange skal ha den, men vi tenkte hvoorfor ikke.

30 kommentarer

Siste innlegg