kosemandag

hei snupper

Hadde egentlig en helt grei skoledag i dag, holder på med litt forberedninger til skoleballet som er på onsdagen. Etter skolen gikk jeg hjem, så litt på tv og spiste før jeg og Johanna tok bussen til 3t. Jeg rekker aaldri å blogge før jeg drar på treningen, men i dag bestemte jeg meg for at jeg skulle klare det. Men som alltid så løper klokka fra meg og plutselig sto Johanna i gangen og bussen dro om fem min. Jepp vi rakk ikke akkurat den bussen, men vi kom oss dit til slutt. Og såånn ser jeg ut i dag, vacker altså




Nå ligger jeg i sofaen og har sett friends, two and a half man og nå prøver jeg å like the big band theory. Synes ikke det er noe morsomt, men jeg vil like det! Akkurat som tomat, jeg hater det, men jeg spiser det hver gang jeg har mulighet bare fordi jeg virkelig vil like det haha.

Hvordan var deres dag?

31 kommentarer

Siste innlegg