healthy girrrl

heeei babes

Åh først må jeg bare si at torsdag helt klart er den værste skoledagen, starter 08.15 og slutter 15.15 det er over sju timer det!! Skulle ikke vært lov å ha så lange skoledager. I tillegg så har jeg kunst og håndtverk i de to siste timene, der vi lager drager (ikke ildsprutende monstre, men sånne som flyr i vinden) og selv om vi er ca fem stykker på gruppa og det er sykt chill, så er det såå kjedelig og unødvendig. Jeg mener, når i fremtiden kommer det til å være nyttig for meg og vite hvordan man lager en drage?? It will never happen ok.. Men hvertfall, så når jeg sluttet så var jeg dritsliten og ville egentlig bare sove, så deeeerfor bestemte jeg meg for å ta en joggetur. Haha det hørte kanskje ikke helt sammen, men noen ganger føler jeg det bare sånn.

Nå sitter jeg nydusjet og spiser en sunn og god lunsj og ser på Friends. Heeerlig♥ Skal snart begynne å øve til engelskprøve, sam.fag og norsk fremføring som jeg skal ha i morgen. Oj det hørtes mye ut, jeg burde vell starte nå haha.

Ha en fin (og sunn) kveld videre, så blogges vi!

34 kommentarer

Siste innlegg