homework and cake

hei hello hola hey hi

Da er det tirsdag og det er snart halvveis til helg♥♥ gleder meg vell egentlig mer enn vanlig fordi jeg skal feire bursdag på lørdagen. Men jeg kan ikke drømme meg bort nå, for jeg har to framføringer og en engelskprøve før helga, jess da. Sitter hjem til tvillingene nå og jobber på fremføringa som ja ikke akkurat går så bra. De fleste jenter er vell sånn, skal jobbe sååå effektivt og gjøre ferdig alt også blir vi bare sittende å prate, før en gluping sier “okei nå må vi jobbe” og alle sier seg enig. Så går det fem min og det er på’ån igjen…..

Vi fikk foresten stittet vårt i dag!! Uansett hvor mye dere spør så kommer jeg ikke til å si det, desverre. Haha neida selvfølgelig skal dere få vite det! Jeg fikk 4.9 og det har jeg fått hvert jævla år, og er egentlig veldig fornøyd med det.

tvillingene hadde jo bursdag i går så daa blir det kaketirsdag.

sykt randomt bilde haha, men tenkte bare å vise dere Martines fine, nye walk-in.

Flere som har fått snittet sitt?

30 kommentarer

Siste innlegg