birthday twiins

heihei folkens ♥

Da er jeg tilbake, etter en fin helg på røros med håndballjentene. Dro grytidlig på lørdagen og kom hjem sent i går kveld. Vi spilte fire kamper og vant to av dem, joooda kan ikke forvente seier hver gang. Kjørte hjem i bil med Katrine og Anna og vi har det jo alltid like morsomt! Forresten så sa jeg jo at jeg var på mørkekjøring i forrige uke så derfor fikk jeg lov til å kjøre helt alene til røros, så det var bare meg, Anna og kat som kjørte bilen. ha-ha-ha kreativt mat, virkelig. Uanseett så fant vi en butikk som solgte Ben&Jerry’s så da ble det jo stemning og når jeg kom hjem bestilte jeg meg en gigantisk burger, naami 😀

I dag hadde mine bestevenninner Thea og Martine, bursdag – Ja de er tvillinger og nei de har ikke blogg. Og i vennegjengen har vi en sånn greie at vi alltid baker muffins eller kake eller hva som helst til bursdagsbarna så i dag ble det litt av en feiring i friminuttet, med alle slags forskjellige muffinser.

(og for de som ikke skjønte det så var det bare tull at jeg kjørte bilen til røros haha morsomt)





fiiine jentene mine♥♥

lagde en liten kollasj med bilder av oss opp gjennom tidene.

Hva synes dere om bildene? gjerne legg igjen en gratulasjon til dem!

64 kommentarer

Siste innlegg