en god og en dårlig nyhet

heei dere

Når jeg kom hjem fra skolen i dag så måtte jeg skrive ferdig en norsktekst som skulle leveres inn klokka sju i kveld. Og det er liksom ikke det du har mest lyst til på en fredag etter skoletid, men jeg klarte det bare så vidt haha, leverte et kvarter før fristen. Etter det måtte jeg som vanlig løpe til trening, eller dere vet hver gang jeg sier det, jeg løper ikke altså, jeg blir faktisk kjørt haha. Forresten så må jeg si dere en dårlig nyhet og en god nyhet (dårlig nyhet for håndballaget mitt). I morgen klokka 08.00 drar jeg med håndballjentene til Røros for å spille fire kamper og vi blir der hele helga! … Det var den dårlige nyheten, og heeer kommer den gode som er dårlig for resten av laget mitt haha. Vi har sykdom blant keeperene skjønner dere så GUESS WHAAAT jeg skal stå i mål!!! hahahaaha blir så komisk. Hanna og Ida skal også det, superkeepers. Så ja det blir jo morsomt.



lagde meg en superduper lunsj i dag♥♥ og her er noen bilder av dagens matholck.


Hva er deres planer for helga?

17 kommentarer

Siste innlegg