those days

Hei og good onsdag alle søte! Våknet opp i morrest og det første jeg tenkte var at jeg ikke kom til å komme meg gjennom denne dagen. Alle har vell sånne dager noen ganger, der det eneste som frister er å ligge hjem i en god varm dyne og se serier, spise kake, sove og ikke stresse med noe. Men neeeida jeg kom meg på skolen, og når jeg først er der så er det ikke så ille. Vi hadde spanskfremføring, men det var egentlig bare komisk. Tre og tre skulle ha et slags rollespill der vi bestilte hotellrom haha.


Uansett, når jeg kom hjem fra skolen tok jeg noen bilder av nytt treningstøy som jeg kan vise dere litt senere. Etter det gjorde jeg litt matte, vi har matteprøve i morgen skjønner deere :(( Men nå drar jeg hvertfall på håndballtrening med jentene, så vi snakkes!♥



den snackbaren jeg har med meg heter ‘Treat’ og består av blant annet eplebiter, tranebær, noe slags frø og et ultratynt lag av sjokolade. Jeg kjøper den på Meny. Den er kjempe god og fin både før og etter trening.

Flere som har slike dager noen ganger?

16 kommentarer

Siste innlegg