skoleskoleskole

Heiheei! Hvilken dag er det i dag? Det er tirsdag ikke sant, joda det er det. Har ikke oversikt lenger, alt jeg vet er at det er skoledag oog dermed lekser. Jeg sitter nå med en stoor norskoppgave om norges språkutvikling. Jeg tror det må være noe av det mest uinterssante som finnes. Men hvertfall så skal jeg spille kamp i dag igjeen og jeg gruer meg egentlig litt. Vi ska spille mot sverresborg 96 og vi har vell aldri spilt mot dem før. Jaaaja.

må forresten bare anbefale dere denne teen haha, den er fra India og man må bestille den på nettet utrolig nok. Men det er såå mange gode smaker nam. Og apropos, ‘jeg klarer som oftest å styre unna usunn mat i hverdager’ som jeg skrev i forrige innlegg, i dag var et unntak heehe.


Nå må jeg fortsette å jobbe, så snakkes vi! Ha en fin dag♥

flere som har mye skole for tiden?

27 kommentarer

Siste innlegg