good night

Nå ligger jeg bare å slumrer i senga og ser film, haha har fått en forferdelig uvane med at jeg rett og slett legger meg å ser film på netflix… De har ikke akkurat mange filmer der, så jeg tror seriøst jeg snart har sett alle. Det er egentlig helt idiotisk av meg å gjøre det jeg gjør nå ettersom jeg har musikkprøve i morgen, og jeg burde egentlig pugget, nei egentlig sovet. Øvde litt hjem til Johanna før i kveld, men vi rakk bare å skrive ned det vi skulle øve på. Jaaaaajaa jeg gidder ikke å begynne å stresse med det nå.

Er forresten såå mange som spør etter oreokake-oppskriften min, og for en stund siden lagde jeg det, dere finner innlegget HER


God natt alle søøte♥ Good night, sleep tight, don’t let the bed bug bite, awi mamma bruker alltid å si den regla haha

20 kommentarer

Siste innlegg