tidenes tristeste film

god kveeld

I dag skulle åttende, niende og tiende på kino og se “Bully”, det er påbudt for alle ungdomskoler i hele Trondheim eller Norge(?) Vi hadde friminutt rett før vi tok bussen så vi kjøpte litt godteri, ettersom vi hadde blitt fortalt at det ikke var mulig å kjøpe noe der, og jeg måå jo ha godteri på kino. Jeg må bare si at det er tiiidenes tristeste film, jeg gråt og gråt. Det som er så spesielt med den er at det er en dokumentar om mobbing og det er ingen skuespillere i filmen. Den består av intervjuer og skjulte kamera, og jeg kan ikke tro annet enn at hvis mange nok ser denne filmen så blir mobbingen utslettet, selv om det er ganske tvilsomt.. Uansett så vil jeg anbefale dere den filmen!

Hanna, Thea, Anna, Johanna og Martine.

Når vi kom hjem hadde vi skole til halv fire. Hater at det er mørkt når jeg kommer hjem fra skolen, men jeg skyndte meg ut og tok noen bilder likevell. Er bare å redigere dem liitt lysere så går det bra. Nå skal jeg til Johanna for å pugge til morgendgens musikkprøve, så vi snakkes!!




genser og bukse fra Topshop

Noen som har sett filmen?

32 kommentarer

Siste innlegg