oreokake i brødform

♥♥ heii

Da er en ny uke godt i gang og jeg er like trøtt som jeg bruker å være på en dag som denne. Skal på trening om to timer så jeg bare slapper av før det, det er foresten håndballtrening. I går etter skolen tok jeg og Johanna bussen til 3t og hadde styrke og hurtighet med håndballaget. Etter det dro jeg hjem og dusjet før jeg ble kjørt til Martine og Thea og vi bakte oreokake♥♥ Da jeg kom, dro Erlend (pappa nr 2) på butikken for å kjøpe oreogreier til oss, og da han kom hjem hadde vi glemt å si at han måtte kjøpe melis, så daa måtte han ut en gang til.. I mens han dro for andre gang holdt jeg og Thea på å overtale Martine til å bli med også, for hun var liksom så kvalm at hun ikke giddet kake, meeen til slutt overtalte vi henne til å ringe Erlend å be han kjøpe med til hun også. But guess what, han hadde ikke med seg telefon hahaha. Hun begynte så å halvgråte ‘men mamma, æ å vil ha kake..’ hahahaha så mamma-Kine dro på butikken til slutt for å kjøpe det siste. SÅ BLE DET KAKE PÅ ALLE.

Da jeg la ut bilde på instagram var det mange som trodde jeg hadde fylt iphone5-deksler med kake, og jeg kan jo inrømme at det ser litt rart ut. Men vi bruker alltid å bake oreokake i brødform, for da slipper vi å dele på en kake, så alle har på en måte hver sin koseklump haha. Ble hvertfall en veldig koselig kveld med kake og film.

Vi blogges!

31 kommentarer

Siste innlegg