Ukens Spørsmål

Hvordan kom du på topplisten, tjener du penger på blogg?

Jeg har blogget i snart 2 eller 3 år og det er først nå jeg har fått betalt, så det har ikke vært sånn superenkelt hele veien for å si det sånn. Før hadde jeg ca 200 lesere hver dag helt til Aurora linket meg og jeg havnet på topp 100 med ca 1500 lesere. En stund etter det ble jeg kjent med Aurora og var mye med henne og hun linket meg igjen og jeg fikk flere og flere lesere. Så jeg kom på topplista i hovedsak pga Aurora. Det kommer ann på hvor jeg ligger på lista, men jeg har begynt å tjene litt i det siste ja 🙂

Har du extensions?

Jeg har ja, men jeg bruker dem aldri.

Hva er din favoritt Ben&Jerry’s smak?

ååh det er så mange! Alle venninnene mine går for de standare Half Baked og Cookie Dough og tørs ikke prøve noe annet, men jeeeeg har jo glutenallergi så jeg tåler ikke dem. That’s why I’m so spontaneous when it comes to food. Så jeg har prøvd omtrent alle smakene (som jeg tåler da), og mine favoritter er Chunky Monkey og Phish Food.

Har du ridd? Liker du hester?

Haha ja jeg har ridd, både gått på ridekurs og rideleir. Før brukte jeg og jentene å dra på rideleir hver sommer, bare for å få litt variasjon i ferien liksom. Vi hadde det dritmorsomt og jeg savner det egentlig. Men altså, mine venner var hesteglade, gode ryttere, mens jeg…. Ja jeg var helt ærlig livredd for det svære beistet (ikke ta det personlig kjære hester).

Hvilket lag spiller du på? Og skal laget deres på Petter Wessel cup til helga?

Jeg spiller på Heimdal j16 og nei vi skal ikke på den cupen.

Hvordan er miljøet på laget? Er alle venner liksom? Snakker du med alle?

Jeg vil si det er utrolig bra miljø på laget, og ja jeg snakker med alle 🙂

Har du to dusjer? Koffer det?

yees, why? Because it’s awesome

Har du eget bad?

hm nei, det er i kjelleren, men jeg bruker det hele tiden bortsett fra når jeg dusjer om morgenen. Haha tvangstanker aner ikke hvorfor.

Hvor er håndballshortsen din fra?

Den er fra Cabo Sport.

Har du farget håret? Hva er din naturlige hårfarge?

Jeg aldri verken farget eller stripet håret så det dere ser på bloggen er jo helt naturlig. Men den kan se veldig forskjellig ut fra bilde til bilde haha, noen ganger ser det nesten blondt ut og andre ganger helt rødt. Om sommeren blir det utrolig lyst og om vinteren er jeg for det meste likbleik og kraftig ginger

Hvor mange søsken har du?

Jeg har en lillesøster, Pernille og hun er 12 år (tror jeg, neida hun er det haha) ………. tror jeg?

Går du og Aurora på samme skole?

noope

Er det noen tapere i klassen din?

klassen min består av en gjeng aper og jeg vil egentlig si at vi alle er tapere på hver vår gode måte, hvis det er mulig =PXD

Kan du vise et bilde av foreldrene dine?

Hva er det flaueste du noen gang har gjort?

oh dear lord, where should I begin…. Neida jeg har utrolig nok gjort ekstremt mye flaut, men jeg blir faktisk svært sjelden flau over det haha.

 Har du mange guttevenner?

Har flere jentevenner liksom, men jeg har en del ja.

Er det bare dere sju som er venninner, har du ingen flere? Og er venninnene dine venner med dine andre venner som rora og nora osv?

Jeg har ikke bare sju venninner nei haha, jeg har sju bestevenninner og mange venninner! Nå har jeg sagt venninner så mange ganger i hodet mitt at det ikke lenger er noe ord.. Men hvertfall, neineinei jeg vet jeg får det til å høres ut som om vi sju er liksom en helt lukket gruppe, ettersom vi er med hverandre all the time, men selvfølgelig har vi flere venner og mange av dem er også venner med Aurora og Nora foreksempel.

Martine, Anna, Thea, meg og rora♥

Noe dere lurer på til neste gang?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg