trøstespising

God morgen!

Da er det en time til jeg har oppmøte til kamp, så jeg sitter foran tven og slapper av. Det er faktisk helt krise at jeg har tre kamper i helga, du får ikke noe værre nyhet på en fredagskveld. Derfor ble jeg smådeprimert i går kveld haha, så jeg trøstespiste såå mye. Bestilte pizza, spiste ben&jerry’s og m&m og det var helt sykt godt. Samtidig som jeg så to kjærlighetsfilmer, haha daa er det noe galt. Men nå er det på tide å trene det bort maten haha yeess.

Hadde tenkt meg en tur til byen med noen girls i dag, men ettersom den kampen kommer i veien så vet jeg ikke om jeg gidder likevell. Oppdaterer dere vell uansett hva jeg gjør, haha livet som blogger ass. Vi blogges♥

på en skala fra 1-10 hvoor mye fristet ikke dette her nå?


Hva er deres planer for dagen?

20 kommentarer

Siste innlegg