liten smakebit

Heihei folkens! Husker dere at jeg fortalte at dagen etter juleferien skulle jeg og noen klassekamerater framføre en dans i gymmen, veell vi fikk utsatt den til i morgen. Så jeg og Thea, som er en av dansepartnerne mine har øvd i hele dag haha, så det er bare vi som kan dansen da hahahaha. Gruer meg egentlig ikke da. Men hvertfall that’s the reason I haven’t blogged today. Men dere kan få være så heldige å se min sunne og friske middag, litt stolt faktisk. Det smakte mye bedre enn det ser ut som okeeeiii? Men ikke nok med at jeg spiser sunn mat, jeg har faktisk tenkt meg på trening i morgen tidlig før skolen! Det hadde dere ikke trodd eller hvaaa.

sminket meg etter skolen fordi jeg rett og slett følte for å ha photoshoot med meg selv haha. Dette resulterte til en million bilder som jeg har tenkt å redigere litt senere, her er en smakebit. La ut det første på instagram, så en del av dere har sikkert sett det allerede.

Noen som gleder seg til bildene?

27 kommentarer

Siste innlegg