Nytt år, nye muligheter


Da er vi endelig kommet inn i 2013 og det er herlig å tenke på at vi starter et helt nytt år med helt nye muligheter og opplevelser. Har mye å glede meg til i år og jeg har bestemt meg for at dette skal bli et bra år. Noe som er litt komisk, er at i mens jeg sitter og skriver om hvor bra dette året kommer til å bli osv, så skal jeg på skolen om noen timer og fremføre en dans som ingen på gruppa kan. Jess for en SUPER start på året. Jaja…. Uansett så håper jeg alle hadde en fin nyttårsaften og at alle får et herlig 2013.


bildene over ble tatt i går kveld ♥♥ Som dere sikkert ser så krøllet jeg håret, eller teknisk sett så var det Katrine som krøllet det da. Og de øverste bildene ble tatt i dag, krøllene holder enda!

Flere som er klare for et nytt år?

16 kommentarer

Siste innlegg