mitt 2012 del 1

På starten av året, eller ikke helt i starten meen ganske tidlig så konfirmerte jeg meg. Det var helt klart noe jeg aldri kommer til å glemme. Bortsett fra undervisningene i kirken så var det egentlig sykt morsomt. I tillegg var jeg i Johanna sin konfirmasjon med Hanna.


Så kom 16 og 17.mai og jeg husker jeg var såå fornøyd med nytt kamera fra Canon. Dagen etter 17 haha altså den 18.mai dro jeg og åtte andre jenter (Thea, Martine, Johanna, Hanna, Anna, Katrine, Lene og Nina) til London med noen mødre. Det er den beste opplevelsen i livet mitt hittil, dere aaner ikke hvor sykt herlig det var. Starbucks og shopping i London med bestevenninnene, blir det bedre?!?
Bildet ovenfor ble tatt på flyplassen. Fra venstre: Anna, Martine, meg og Thea.
meg, johanna og lene♥
fra venstre: Hanna, Lene, Johanna, Martine, Anna, Thea.

Når vi kom hjem fra London så var det sommer og sol i Trondheim. Jeg husker jeg ble kjent med blant annet Aurora og Nora, noe jeg er såå utrolig glad for. Ellers så hadde vi maange koselige jentekvelder.

Jeg, Johanna og Hanna dro på Graffi omtrent annenhver dag og spiste den samme lunsjen hver dag, kyllinggrillspyd haha. Og ikke for å glemme den fantastiske milkshaken, har nok svidd av litt penger der ja.

Jeg kan godt kjøre en del 2 om det er ønskelig?

30 kommentarer

Siste innlegg