Svar på spørsmålene

Er hun utadvendt?

Ja, hun er veldig utadvendt, men ikke på en påtrengende måte. Hun er veldig lett å bli kjent med og hun sørger for at stemningen aldri blir klein.

Er hun opptatt av kommentarer på bloggen?

Nei, jeg tror hun har blitt flink til å ikke ta seg nær av kommentarer. Haha, det har jeg etter bare noen dager med gjesteblogging. Mathilde har en leser som heter Tina som ikke liker meg så godt skjønner dere.

Hva er Mathildes største uvane?

Haha, at hun smatter i søvne!

Hvordan er hun som person?

Utadvendt, morsom og omtenksom.

Blir hun fort forelsket?

Kanskje ikke så fort forelesket, men jeg tror ikke det skal så mye til før hun får et lite crush 😉

Liker hun navnet sitt?

Ja, det tror jeg.

Om hun kunne velge selv, hva ville hun hett da?

Tror hun ville ha beholdt Mathilde Caroline.

Har hun hatt kjæreste? Hvor mange har hun hatt?

Ingen seriøse, bare guttene i klassen på barneskolen.

Hvordan var førsteinntrykket ditt av Mathilde?

Haha, jeg har kjent henne i snart ti år, så det husker jeg ikke.

Hvem er bestevennen/e hennes?

Hun har menge venner, men de nærmeste er nok Anna, Hanna, Johanna, Martine, Thea, Aurora, Nora og meg.

Er hun “på g” med noen?

Nei, ikke som jeg vet om 🙂

Er hun noe annerledes på bloggen enn det hun er i virkeligheten? (Personlighet)

Hun er veldig humor-fylt og har mye selv-ironi, og det synes jeg kommer godt fram på bloggen.

Har Mathilde kjæreste? Om ikke, vil hun ha en?

Nei, hun har ikke kjæreste, men jeg tror nok at hun vil ha det ja.

Blir hun sett på som “loff”(slask) siden hun bare går med joggeklær på skolen?

Haha nei, på skolen vår går alle i joggebukse.

Hvor lang tid bruker hun på badet?

Hun bruker så lang tid som hun har, og det er som regel ikke så veldig lenge. Hun kan ikke å beregne hvor lang tid ting tar skjønner dere, så hun begynner å ordne seg når vi andre er klare til å dra. Dette resulterer ofte i at vi mister bussen.

Hvorfor en hun så god i engelsk? Haha 🙂

Hm.. Jeg vet ikke helt, kanskje fordi hun har reist ganske mye?

Hvordan er hun som person når hun ser en dritfin gutt når dere er f.eks i byen eller på ert kjøpesenter?

Da gjør hun sånn her:

Hvordan musikksmak har hun?

Du kan finne spotify-listene hennes her og høre selv.

Er hun lett å bli kjent med?

Ja, veldig!

Hva synes du om stilen hennes?

Liker den 🙂

Hvor i Afrika skal hun?

Sør-Afrika

Hva vil hun bli?

Det siste jeg hørte var at hun vil bli lege, men på vår alder endrer man jo mening ganske ofte.

Er hun og søsteren gode venner?

Ja. De krangler innimellom, men det gjør jo alle søsken..

Er hun flink i håndball?

Ja

Scorer hun mål i hver kamp?

Ja

Spiller hun på J14 eller J16?

J16

Har hun fint hus?

Å ja! Drømmehuset!

Kjenner hun mange som er eldre enn henne?

Hun kjenner en del 96′ og 95’ere.

Beskriv henne med ett ord.

Morsom.

Spiser hun mye usunt?

Tja, ikke mere enn andre.

Trener hun mange ganger i uka?

Tre++

Er det noen gutter i klassen til Mathilde som liker henne?

Tror alle guttene i verden liker henne, så ja.

Hvor kjøper hun de leppeskrubbene? (Popcorn scrub osv..)

Lush tror jeg

Hva er det beste minnet du og Mathilde har hatt?

Det må være da vi var i London i Mai.

Er hun typen som du kan snakke med, uten at hun sier det vidre?

Ja, helt klart. Det er som regel Mathilde jeg kommer til hvis jeg trenger å snakke med noen.

Hvordan er Mathilde med og rundt gutter? Er hun frempå og sprudlende som vi ser henne på bloggen, eller er hun sjenert og tilbakeholden?

Hun er den samme sprudlende personen hun alltid er.

Han hun noen stil-idoler?

Miley Cyrus og Demi Lovato

Hvordan ble dere kjent?

Vi ble kjent da vi begynte i første klasse på samme skole.

Jeg har hørt snakk om at moren hennes er en kjent komiker, hvem er egentlig moren til Mathilde?

Haha, nei Hilde er nok ikike komiker, men det du mener er sikkert julebordet til 3T. Da underholdt hun nemmelig sammen med Morten Ramm.

Nå har Mathilde kommet hjem så nå takker jeg for meg! Men dere blir ikke helt kvitt meg enda, for jeg drar nemelig til Åre med Mathilde og familien på fredag.

-Katrine

12 kommentarer

Siste innlegg