heading up to Røros

Ååh da er det endelig juleferie!! Og nå kan jeg ta ferie fo reeal liksom. Men greia er at jeg ikke skal ferie jul hjemme, og det har jeg heller aldri gjort. Har bare feiret jul til tante eller på Røros til besteforeldrene mine og ett år var vi i Thailand, noe som ikke akkurat var en fin jul ettersom vi holdt på å dø i en tsunami, men ookei nok om det. Vi drar hvertfall om en times tid til Røros. Elsker å være på den hytta, det er så.. Røros på en måte, skikkelig hyttehytte hvis dere skjønner haha. Jeg skal gjøre alt som står i min makt for å få internett der, for dere vil sikkert at jeg blogger derfra :))


Ble også forresten ferdig med de siste julegavene i dag, ettersom vi sluttet halv tolv så hadde jeg masse tid. På skolen i dag var det bare kosestund med film og julefrokost, luuv it.



Nå sitter jeg her og pakker og spiser, og snaaart er det avreise. Håper vi snakkes på Røros da!! Ha en strålende dag videre♥

Hvor feirer dere jul?

55 kommentarer

Siste innlegg