sminkevideo: smokey eyes

Hei babes♥ Da er sminkevideoen ferdigredigert og dere er hjertlig velkommen til å se på den og legge igjen en kommentar, hihi. Forresten så må jeg bare si at det er første gangen jeg har sånn snakkeprogram der jeg liksom har sånn opptak istede for å prate direkte, okei nå er det ingen av dere som skjønner hva jeg snakker om, men dere skjønner det når dere ser videoen. Men det jeg skulle si var at det erutrolig kleint hahaha, dere skulle bare visst hvor mye jeg lo av meg selv i løpet av opptakene. Og bare for å få det sagt så er jeg absolutt ikke noe profesjonell sminkør, jeg fant faktisk på denne øyeskygge-looken mens jeg holdt på haha, så don’t go so hard on me please..

Skru på 1080hd for mye bedre kvalitet

Hva synes dere?
Del den gjerne videre via facebook knappep under, hvis dere likte den 🙂
29 kommentarer

Siste innlegg